


Onderwijskundige visie
Taal leren werkt het beste wanneer je spreken, feedback en zelfstudie samenbrengt.





1. Spreek, spreek, spreek
Elke les is gebaseerd op levensechte situaties, en je zult veel praten!
2. Persoonlijk leerplan
We volgen je moeilijkheden en passen je leerplan aan op je interesses.
3. Gestructureerde leermaterialen
Het is essentieel om een solide cursusstructuur en een aanbevolen leerplan te hebben. Van A1 tot C2.

Je hebt een persoonlijke leraar nodig die jou kent.
Elke student krijgt een persoonlijke docent toegewezen die je kent en je materialen aanpast.
Je moet echte situaties trainen.
We richten ons op gesprekken en situaties uit het dagelijks leven om je snel onafhankelijk te maken.


Je hebt een duidelijk leerplan nodig
We structureren elke taal met duidelijke grammatica en woordenlijsten per CEFR-niveau in ons lesmateriaal.
Daarnaast meten we je niveau en maken we een cursusplan op basis van je moeilijkheden en interesses.
Immersief leren
We geven prioriteit aan levensechte onderdompeling zoals websites, nieuwsartikelen, liedjes, online platforms,... om je te helpen de taal in (culturele) context te ervaren.
Je vindt ook voorbeeldzinnen en luistermateriaal die je helpen om je woordenschat te trainen met echte gesprekken.


Je moet plezier hebben.
Ja, onze cursussen zijn compleet en gestructureerd, maar we zorgen er ook voor dat je lessen sociaal zijn en je plezier hebt terwijl je leert.
Onze leerdoelen
Al ons leermateriaal is conversatiegericht maar gestructureerd volgens CEFR- en taal specifieke richtlijnen. Alles over onze leermaterialen.
Hieronder vind je een samenvatting van wat je per CEFR-niveau moet beheersen om een certificaat voor dat niveau te behalen. Maak je geen zorgen, we verwerken die theoretische richtlijnen in leuke en interactieve oefeningen.
CEFR-niveau | Praktische situaties | coLanguage Methode | Leermaterialen | Grammatica Focus | Werkwoordstijden |
---|---|---|---|---|---|
A1: Studenten hebben gestructureerde begeleiding nodig met hoogfrequente woordenschat in dagelijkse situaties om snel zelfvertrouwen te ontwikkelen. |
|
+/-600 nieuwe woorden |
|
|
|
A2: A2-leerlingen moeten de context begrijpen, de zinsvorming verbeteren, de woordenschat uitbreiden en actief luisteren en spreken oefenen. |
|
+/-800 nieuwe woorden |
|
|
|
B1: De stap van A2 naar B1 is de grootste, omdat het onafhankelijkheid en vloeiendheid vereist met blootstelling aan interacties in de echte wereld. |
|
+/-2000 nieuwe woorden |
|
|
|
B2 |
|
+/-4000 nieuwe woorden |
|
|
|
Ons docententeam
Onze leraren en partnerscholen hebben allemaal een lesbevoegdheid of een bewezen geschiedenis in het taalonderwijs.


Federico is uitstekend. Ik geniet van onze tijd samen. Hij heeft me veel geleerd!
- 5/5
van Federico C.

150+ Geverifieerde Leraren

Federico C.
- 5/5

Svetlana E.
- 5/5

Katerina B.
- 5/5
4.75/5
Gebaseerd op 1537 beoordelingen

Ik ben al jaren op zoek naar een leraar Russisch die tegelijkertijd echt geduldig en professioneel is. Sveta heeft, naar mijn mening, alles: ik voel me er goed door, het bevredigt mijn inspanningen en ze wordt op geen enkel moment ongeduldig terwijl ik de tijd neem om te antwoorden. Hij legt me alles kalm en meelevend uit en schrijft me elk woord dat ik niet ken, zodat ik het kan lezen en begrijpen. Ze is een meisje met een grote intelligentie, dat erin is geslaagd om zelf te leren, ze woont in Moskou, Italiaans en Spaans, onberispelijk en zonder accent. Dit bevoordeelt haar nog meer bij het leren van Russisch aan anderen. Ik raad het aan en kan niet wachten om ermee verder te leren.
- 5/5
van Svetlana E.